Bram van de Waal 8 november 2016

van Decision Path

Kentico lanceert nieuwe cloud CMS voor MKB

Kentico, het web content management systeem heeft een nieuwe cms cloud oplossing gelanceerd, Kentico Cloud. Het CMS systeem focust op digital agencies en hun klanten en combineert drie verschillende diensten: Kentico Draft, Kentico Deliver en Kentico API.

De drie verschillende diensten focussen op het beheren en publiceren van content. Kentico draft focust op managen en creëren van content, Kentico Deliver bestaat uit een API die kan worden aangesloten op andere systemen zodat content kan worden gedistribueerd en Kentico Engage levert oplossingen voor het doormeten van de prestaties van de content.

Cloud CMS systeem

De componenten kunnen los van elkaar worden gebruikt. De pricing van de diensten is zeer gunstig. Kentico biedt een gratis versie aan voor waarmee kan worden getest. Credit Card gegevens zijn hierbij niet verreist.

Petr Pala, de CEO van het Tsjechische software bedrijf zegt dat ze met Kentico cloud bureaus en hun klanten alle voordelen van de cloud willen bieden. We moesten hiervoor terug naar tekentafel. We hebben de architectuur van het CMS systeem opnieuw opgezet, Kentico cloud is dus een compleet nieuw product dat wordt aangeboden in een Software-as-a-service model.

“We realized that if we want to provide agencies and their clients with all the benefits of the cloud, we needed to go back to the drawing board and rethink the CMS architecture. Kentico Cloud is a completely new product provided in the Software-as-a-Service model. We take care of the service, so that agencies and their clients can focus on what matters most: creating digital experiences that drive their business goals.”

Vergelijk nu het Kentico CMS systeem.

Copyright foto: Ovidiu H.

Deel het bericht en volg ons op social media
facebooktwitterlinkedinmail
Bram van de Waal
Bram van de Waal van Decision Path
Bram van de Waal is als B2B marketeer bij vertaalbureau Textwerk verantwoordelijk voor alle online marketing activiteiten. Hiervoor was hij marketing technologie consultant bij spotONvision. Als gecertificeerd marketing automation specialist voor Oracle|Eloqua heeft hij 2 jaar lang bedrijven zoals Vodafone en Tele2 geadviseerd en ondersteunt in het opzetten lead management campagnes. In zijn vrije tijd schrijft hij over technologieën voor het MKB.
Bram van de Waal on sabtwitter

Reageer op het bericht

Decision Path Copyright © 2015-2016 | Disclaimer | Privacy en Cookies | Contact